Gyakran Ismételt Kérdések

Termékekkel és megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Webáruházunkban a fejlécben található „BLOG” kategóriára kattintva nagyon hasznos és érdekes olvasmányokat találsz.

Életkor szerint lebontva olvashatsz a babák látásának fejlődéséről egészen a születéstől.

Gyermekszemészeti kisokosunkban pedig alapvető szemészeti fogalmakkal ismertetünk meg, melyekkel érdemes tisztában lenni, hogy tudd, szülőként mire érdemes odafigyelni. Mikor kell esetleg orvoshoz fordulni?

Fontos a gyermekek látásfejlődésének folyamatos nyomonkövetése, hogy egy esetleges problémát már a korai szakaszban felismerjünk és orvosi segítséget tudjunk kérni.

Igen, webáruházunkban nyugodtan vásárolhatsz regisztráció nélkül is. Természetesen a rendelésed leadása során elengedhetetlen az e-mail, a név, a címek (szállítási, számlázási), a telefonos elérhetőségi adatok megadása, de ez nem regisztrációhoz kötött.

Amennyiben egy következő rendelésnél szeretnéd megkímélni magad ezen adatok újra beírásától, akkor javasoljuk, hogy regisztrálj nálunk!

Megrendelésed leadása után, vagy a webáruházunkba történő regisztráció után mindenképpen kell tőlünk egy automatikus visszaigazoló e-mailt kapjál. Ha valamilyen okból, nem érkezik meg hozzád levelünk, akkor kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az info@babakontraszt.hu e-mail címen!

FONTOS! Az automatikus visszaigazoló e-mailek előfordul, hogy a Promóciók vagy Spam mappákba érkeznek, ezért először érdemes ott megnézni, leellenőrizni ezeket.

Webáruházunkban a vásárlás egyelőre csak magyarországi kiszállítással lehetséges.

Amennyiben külföldre szeretnél rendelni tőlünk, kérjük küldj nekünk e-mailt az info@babakontraszt.hu e-mail címre, és természetesen keresünk megoldást rá, hogy a Babakontraszt terméked eljusson hozzád!

Fizetéssel és szállítással kapcsolatos kérdések

Webáruházunk három különböző lehetőséget kínál a fizetésre. Választhatod az online bankkártyás, vagy a banki előre átutalás, vagy az utánvétes fizetési módot.

Utánvét esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is tudsz fizetni. Az utánvétkezelés díja 550 Ft.

FONTOS! Amennyiben csomagodat Foxpost csomagautomatába kéred, átvételkor csak bankkártyával tudsz fizetni.

Banki előre utalás választása esetén a megrendelés beérkezése után a vásárláskor megadott e-mail címre küldünk egy díjbekérőt, mely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat, mint a megrendelés számát, a számlaszámot, stb. A megrendelt árut az összeg beérkezése után összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak kiszállításra. A megrendelt termékeket a díjbekérő kiküldésétől számítva egy hétig őrizzük, amennyiben ez idő alatt nem érkezik meg az utalás e-mail/SMS értesítést küldünk. Utalás hiányában a 8. munkanapon töröljük a rendelést.

Webáruházunkban a Foxpost házhozszállítás, a Foxpost csomagutomata és az MPL házhozszállítás közül választhatsz.

Ha a környezetedben található Foxpost csomagautomata, akkor érdemes ezt az egyszerű, környezettudatos, pénztárcakímélő és rugalmas szállítási módot választanod. Így nem kell a futárt várnod, a Foxpost SMS és e-mail értesítője után bármikor átveheted a csomagodat a rendelésed során kiválasztott csomagpontból. Átvételkor bankkártyával tudsz fizetni az utánvétes csomagért.

Az MPL-lel rendelt csomagok feldolgozási és kézbesítési ideje akár 30 nap is lehet, ugyanis havonta 1x tudunk csomagot feladni, postán, személyes megjelenéssel, sorban állással.

Webáruházunkban csak is készleten lévő termékekre tudsz rendelést leadni, azaz az elérhető kínálat mindig naprakész. A csomagokat jellemzően a rendelés beérkezésétől számított 24 órán belül feladjuk.

A szállítási idők a különböző szállítási módok esetén általában az alábbiak:
– Foxpost házhozszállítás esetén 2-5 munkanap
– Foxpost csomagautomata esetén 3-7 munkanap
– MPL házhozszállítás esetén akár 30 nap is lehet!

A szállítási módtól függően a csomagok kiszállítási díj a következő:

– ha átvételi pontra (Foxpost csomagautomatába) kéred, akkor 1149 Ft

– ha Foxpost házhozszállítással kéred, akkor 2200 Ft

– ha MPL házhozszállítással kéred, akkor 4990 Ft (+ 990 Ft csomagolási és logisztikai díjat is felszámolunk a postán, személyes megjelenéssel, sorban állással történő csomagfeladás miatt)

Garanciával és elállással kapcsolatos kérdések

Amennyiben csomagodat még nem adtuk fel, természetesen igen, igyekszünk mindent megoldani és rugalmasan kezelni.

Ha bármin módosítani szeretnél (pl. másik terméket szeretnél inkább, vagy valamilyen rossz adatot adtál meg stb.) kérjük, hogy mielőbb értesíts minket az info@babakontraszt.hu e-mail címen.

Amennyiben meggondoltad magad és másik terméket szeretnél, de mi már elindítottuk a csomagodat, akkor a „Boldog baba garancia” szerint 30 napon belül küldd vissza és díjmentesen kicseréljük a kívánt termékre.

Ebben az esetben a visszaküldés szállítási díja Téged terhel.

Ha bármilyen oknál fogva mégsem kéred a már megrendelt Babakontraszt terméket, kérjük, hogy mihamarabb írj nekünk az info@babakontraszt e-mail címre vagy keress bennünket a +36-30-413-6855 telefonszámon, hogy ne adjuk fel a csomagodat.

Ha a rendelésedet már útnak indítottuk, akkor a „Boldog baba garancia” szerint van lehetőséged visszaküldeni. Erre vonatkozó információkat, részleteket, feltételeket az ÁSZF-ben találod. Kérjük olvasd el figyelmesen!

Minden termékünkre a törvény által biztosított 14 napos elállás helyett, 30 napos elállást biztosítunk.

Ha mégsem szeretnéd a Babakontraszt terméked, vagy úgy érzed, hogy a babád tetszését egyáltalán nem nyerte el, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot az info@babakontraszt.hu email címen.

Bármilyen kérdéseddel fordulj hozzánk bizalommal az info@babakontraszt.hu e-mail címen vagy a +36-30-413-6855 telefonszámon!